День здоров’я.

08.06.2016 15:51

         У таборі  «Веселка»  День здоров’я.  Після зарядки та сніданку із дітьми шкільна медсестра Сергієнко О.В. провела бесіду на тему: «Здорова сім’я – здоровий я – здорова Україна». А потім було найцікавіше! Спочатку для дітлахів загону «Кульбабки» представники РЛП  «Клебан-Бик»  розповіли  про охорону навколишнього середовища, природно – заповідний фонд України. Також дітям показали мультфільми про красу  природи.  На завершення зустрічі співробітники РЛП «Клебан – Бик» висловили побажання дбайливо ставитися до природи.

        Усіх бажаючих подивитися  на шоу «Мильних кульок» було запрошено до актової зали. Дітки дізналися про корисні продукти, про те, яких слід дотримуватися правил гігієни кожного дня.

        Після шоу всі дітлахи пішли на екскурсію до ретрокінозалу, де  Доренський В.М. запропонував  подивитися фільм про пригоди мавпи Доні.

        Після обіду діти грали на спортивному майданчику, відвідували   гурток «Від уміння до майстерності», а також зустрічалися з психологом на розвиваючих заняттях.

        День здоров’я діти  провели  по-здоровому! Веселі та задоволені, з яскравими враженнями  вихованці  відправилися додому!